1.11.2013

Lembranzas. Na cidade.


Quizais non foi así, pero así resulta no meu recordo. Eu vestía pantalóns elásticos, camiseta coa bandeira de inglaterra e as siluetas  de John Lydon e Sid Vicious, chaqueta de coiro daquelas das de cremalleira e botas de obra.

Ti levabas vaqueiros negros, suéter de pescozo volto negro, dr. martens, e americana pata de gallo.

Ti sempre decorabas as casettes con esmero e, para que negalo, bastante gusto. Aquela levaba a bolígrafo unha coidada imitación do logotipo dos Jam.

Play

In the city there's a thousand things I want to say to you

Pause

Eu: son punkys.
Ti: son mods
Eu: pero parecen punkys
Ti: pois os punkys renegan deles
Eu: xa, pero soan punky

E logo calabamos e deixábamonos envolver polo baixo de Bruce Foxton.

Vén isto a conto de que o tal Foxton vén por Vigo a celebrar os 35 anos do In the city, e que seica van 20 desde esa conversa (ou ese tipo de conversas ti xa me entendes) e un ponse en modo carallo como pasa o tempo.

P.S. Que nos separen os quilómetros non significa que nos separe o tempo, esa curva tan flexible

2 comentarios:

corrigan dijo...

Pero ¿eran galgos ou podencos?

Danilo dijo...

eran punkys ;)